Peralatan Pelik Direka Ketika Banjir Di Thailand


Sekitar banjir di Bangkok, Thailand pada 2011 , bermacam2 peralatan pelik direka untuk kemudahan ketika banjir , korang tengok lah sendiri, betapa kreatifnya dorang , haha





























8 comments:

[k]o{q}i[n] said...

menggunakan ape yg ada... good2...

Dunia Realiti a.k.a Elih said...

Banyakknya idea..haha, semua ni boleh jadi kalau terpaksa..simpati dgn mangsa banjir..

sara pedrosa said...

haha..walaupun nmpak kelakar tp ciptaan diorang sungguh kreatif

hamizah adam said...

lawak laa. kat kajang pun kena buat macam ni laa. HAHA. diorang punya invention ni logik dalam tak logik. haddooii ~ macam macam.

hamizah adam said...

lawak laa. kat kajang pun kena buat macam ni laa. HAHA. diorang punya invention ni logik dalam tak logik. haddooii ~ macam macam.

airaniez wirdani said...

Sumpah dasyat! tapi dalam keadaan sesak macam nila,daripada otak *blur* terus jadi *kreatif*! Haha

Nyamuk Terbang said...

kreatif giler

dear yayah said...

recycle balik apa y ada.. kan bagus kalu sentiasa kreatif cmni.. ahaha