Lombard Street - Jalan Paling Bengkok Di Dunia


Sebatang jalan di San Francisco, California menjadi jalan paling bengkok di dunia, aku tengok pun pening, apa lagi bila bawak kereta lalu jalan macam ni.. Rasanya jalan kat Gua Musang Kelantan pun takde teruk macam ni. haha




5 comments:

Faizil Mohamad said...

nie mmg dashat..
klau kl drift shooting snie,mmg terbaekla..
huhuu..

sbgai pndduk di gua musang,mmg snie pnye jln lg elok dan tak bersimpang-siur mcm kat atas tu..

cikpjaz said...

hari-hari lalu ikut sikit, pening lalat jadinyer..hehe

Dd Chronicle said...

tempat ni mesti paling kurang kemalangan pasal pemandu kene berhati2 kat jalan ni. hehehehe peace.. ke blog saaye jom...

Direktori Internet Malaysia said...

fening lah...

grOundnUt said...

uii...poning tengok jalan bengkang bengkOk ni..^^'