Penaja Terbaru First GiveAway Tengkunizam | Rakan Blogger Klik1Malaysia


Alhamdullilah , murah rezeki awal bulan september ni bila ada yang sudi sponser hadiah giveaway aku ni . Terbaru aku dapat tajaan satin shawl untuk 6 orang pemenang , terima kasih kepada penaja baru aku ni yang juga kawan baik ni, Ame Emls .

'
Macammana , cantik kan? memang lah cantik , kalau korang nak tahu Ame Emls ni dengan rakan kongsi dia ada buat bisness jual satin shawl ni , kalau korang beli shawl yang cantik2, korang boleh pergi sini - HICCUPS' HOUSE , aku pun nanti nak beli untuk awek aku juga , kalau Ame nak taja untuk awek aku , boleh jugak, hihi


Untuk korang yang tak join lagi tu , boleh klik 

7 comments:

A y e s h a Ramlee said...

jap nak terjah.. :)

Zul Fattah said...

wahh.. utk awek je ke?
aku laki boleh join?

Tengku Nizam said...

xkan ko nak pakai tudung fattah? haha, join la GA aku ni, huhuhu

ame elms ! said...

auww . thanks ! :D haha .

kim heeruul said...

mcm mane nk join..?
kalo gua menang,gua nak kasi admired gua nie..haha

Tengku Nizam said...

kat bawah tgu ade link , jom la joim kimheerul.

Hans said...

meriah2