Orang Minyak Ditangkap Di Kawasan Perumahan Aku

Berita ni aku ambil dari kosmo , sebab yang menarik hati aku sebab kejadian ni jadi betul2 kat depan rumah aku ni , seram gila , kawasan rumah aku memang ramai orang indonesia , tak tahu lah dorang ni ada niat jahat sampai macam tu sekali. baca petikan ahkbar kat bawah ni .




Seorang pemuda disyaki warga Indonesia diberkas penduduk selepas berkeliaran dalam keadaan berbogel di Flat Pinggiran Batu Caves, Selayang di sini awal pagi semalam.

Sebelum diberkas pada pukul 2.30 pagi, lelaki berumur lingkungan 20-an itu dikatakan berjalan-jalan di aras bawah sebuah bangunan flat lima tingkat di kawasan berkenaan.

Seorang suri rumah, Norlida Hassan, 42, yang tinggal di aras tersebut dikatakan terkejut sebaik sahaja melihat suspek dalam keadaan berbogel ala Orang Minyak itu tiba-tiba bersilat di hadapan rumahnya.

Wanita itu kemudian menjerit meminta tolong malangnya suspek tidak berganjak dari muka pintu.

"Saya sudah tidur tetapi tersedar selepas terdengar bunyi nafas orang yang kuat di luar bilik.

"Apabila saya intai menerusi tingkap, saya terkejut melihat lelaki itu sedang melakukan aksi pelik. Saya menyergahnya tetapi dia tak berganjak.

"Saya buka pintu rumah untuk menghalaunya tetapi dia buka jurus pencak silat menyebabkan saya naik takut," ceritanya.

Oleh kerana takut, dia kemudian mengejutkan suaminya Ahmad Hashim, 42, untuk menghalau lelaki itu.

Difahamkan, suspek bukan merupakan penduduk kawasan berkenaan.

Seorang penduduk yang mahu dikenali sebagai Zakaria, 46, pula berkata, suspek yang panik itu bertindak melarikan diri.

"Dua penduduk termasuk jiran mangsa bertindak mengejar lelaki itu dan dia dapat diberkas kira-kira 20 minit kemudian.



Sebab kejadian ni , aku teringat motor aku pernah hilang bila aku parking kat bawah rumah aku 2 tahun lepas .. Geram gila. Siapa punya kerja ntah.

6 comments:

saya cello191 said...

uish...seram la~~

Kathy Tuah said...

takutnye T_T

Jo Qusary said...

owh, ko org selayang rupanya... dekat giant batu caves tu ye... hm

Nyamuk Terbang said...

dia gila agknya

Tengku Nizam said...

@Jo Qusary ahh , aku dok pinggiran batu caves , ko dok situ jugak ke bro"?

dyg said...

ouh..aksi aneh apa y dlakukn?bhya la klu pmpn tgl sorng d kwsn ni..