Nama Pelik Untuk Anak






Inilah bila ibubapa tak buka buku lihat nama-nama islam, main bantai je letak nama , nama kristian pula tu, rasanya takde maksud 'arshavin' dalam islam. Pemain arsenal ada lah nama macam ni.

16 comments:

Saiazuan said...

hahaha btl2 ke ni?

Anwar Asyhraff said...

hmmm,kan bagus letak asyraf, haha

Cik Suriz said...

tak dapat den nak komen pape. haru2..

.:hana radzi:. said...

entah la mak bapak zaman sekarang...kewkadang ltk nama nk sebut pun berbelit lidah..

ika said...

susah tol nk sebut..

Tengku Nizam said...

@Cik Suriz mmg haru biru nanti , haha

Tengku Nizam said...

@.:hana radzi:. nak sebut pun susah kan. huhu

Tengku Nizam said...

@Saiazuan betul la ni, haha

Tengku Nizam said...

@Anwar Asyhraff pomot name sendiri nampak? haha

Fendy said...

truk tol la..ish3....

muz said...

memang malu anak dia nanti bila dah sekolah....

Myza Sam said...

ish ish panjang bebeno !

Hafzan Sarah said...

agaknya nk kasi pnjang n unik..xkisahkn mksudnya

~lg nma rayyan~byk btol skrg ni =D

Halimatun Sa'adiah said...

syukur kedua ibubapa ku member nama yg baek2...

Ariana said...

nama yg xde maksud atau sebarang makna dibolehkn dlm Islam, tp jgn letak nama yg tidak baik dlm Islam... tp apa pun letak la nama yg ada dlm senarai Islam... Islam itu indah, nama2 Islam juga indah... :)

Ariana said...

nama yg xde maksud atau sebarang makna dibolehkn dlm Islam, tp jgn letak nama yg tidak baik dlm Islam... tp apa pun letak la nama yg ada dlm senarai Islam... Islam itu indah, nama2 Islam juga indah... :)