Gambar : Koleksi Kemalangan Yang Pelik Di Dunia Bahagian 1

Selalu musim perayaan ni , kita selalu di 'saji' kan dengan kemalangan yang membawa maut , dengan jumlah kematian kian meningkat , nampak macam peyudahannya ,  jadi buat semua pemandu , berhati2 di jalan raya , jangan bawa ikut hati je , ikut hati -mati ,  sayangi nyawa tu . Jom saksikan gambar-gambar kemalangan pelik yang sempat dikumpulkan .






















Bersambung ..

1 comment:

hamizah adam said...

cupcake tu pop out sendiri. dah masak tak ada orang nak angkat. tu yang melanting keluar tu. HAHA. pelik sesungguh laa.