Adegan Hina Rasulullah Dalam Filem Hantu Bonceng



Fuhh  , panas entri ni nanti .. Zizan dikatakan menghina Rasullullah dalam filem hantu bonceng , main2 kalimah syahadah , tengok video kat bawah ni .





Bagi yang tak jelas dia sebut macam ni :

 "Ashaduanna Muhammadar Syaitan"  ( "Aku naik saksi bahawa Muhammad itu Syaitan" ) 


Berhati-hati, perbuatan, niat, dan lafaz boleh menyebabkan gugur syahadah dan anda terkeluar daripada Islam. 

Macamana lah FINAS boleh terlepas pandang hal2 macam ni ? Tak buat kerja ke ? Jadi apa pendapat korang pula ? Hal2 macam ni mana boleh buat main2 ..

5 comments:

ika said...

taw ta pe..kurg berkenan dgn babak ni..

ernarafiqa said...

org yang buat skrip tu yang salah besar -__-

Aku Bah Nie Imah said...

nak berlawak pun..ada had juga..ish2

CIK PARO! said...

boleh tak perasan pulak..
astgfiruhalazim..

Nyamuk Terbang said...

bnda nie bkn bleh buat main
bleh jtuh syirik