Gambar : Tempat Selamat Elak Dari Musuh

Ingat lagi dulu , aku ada kejar anak kucing ni , sebab comel sangat , ingat nak bela , dok kejar-kejar tetiba kucing ni pergi terjun dalam longkang! nasib baik tak lemas , haha. Lain kali, kalau rasa terancam , buat lah macam 'otai-otai kucing' ni buat, HAHA , tengok gambar bawah ni.






Macam ni pun ada ke? HAHA

5 comments:

tengkumuhammadazizi said...

perhhh, tk sked pulak ponggong dia kena duri, ke dh biasa ? HAHA

cx's said...

erk. tarik nafas pjg bile tgk last picture. *mcm ni pon ade ke? haha

hamizah adam said...

ouuuchh! >_<

bantalbusukz said...

hahaha..camne dia bleh naek kat atas 2??

beckhrooy said...

Macam mana dia naik, kucing ajaib kot