Siapa Kata Duit Tidak Tumbuh Di Pokok ?



Masa korang kecik kecik dulu , mesti korang selalu minta duit kat mak korang kan ? sehari seringgit , lama - lama bankrup jugak mak korang dan mak korang mesti kata '' ingat mak jumpa duit kat pokok ke?" , aku pernah kena ayat ni dengan mak aku , memang pedih beb , menusuk ke kalbu , hahaha.. Tapi tahu ke korang , kat Engand , memang ada pokok berduit ? Beribu - ribu orang datang dan memaku duit ke pokok itu .. Motif nya , pokok ini dikatakan memberi tuah !










2 comments:

cik bihah said...

kalau kat malaysia tue dah kene rembat dek mat gian..hehehe

tiefazatie said...

pergh..biar btol...hee
rajin je dorg memaku kan2..hihi

btw..tlg ifa komen n3 nie bro..hee

http://tiefazatie.blogspot.com/2011/08/eyeliners-raya-giveaway.html

tq yaa!