Mak cik Sitt-Alwuzara Mengamuk Sakan Di Google +


Nampaknya Makcik Hajjah sitt al-wuzara dah mengamuk kat google+


https://plus.google.com/113149279261059050397/posts/gvddVufYPZz

8 comments:

Saiazuan said...

tak gune nye makcik

cik dot said...

astaghfirullahalazim.. smoga hatinya tbuka mnerima hidayh..

cik Dil said...

apala masalah pompuan ni..ckp macam orang xde akal.. =.="

cEro said...

sempena ramadhan ni, apa laa salahnya kita doakan dia dapat hidayah..
moga terbuka hati dia memahami islam dengan lebih adil dan suci..

abdul muiz said...

aq pelik btl lah . Dye maki agame islam , tp duk sibuk gune allahuakbar . Dye ni just nk publisiti murahan . Kebebasan utk bsuare pn ade syarat . Bkn dgn menghine agme . Dye dh murtad tu , blah je lah . Tk yah duk sibuk . Haish . Makcik2 , Dulu kecik2 tak nk mampus . Dh tua nyusahkan org .aq pelik btl lah . Dye maki agame islam , tp duk sibuk gune allahuakbar . Dye ni just nk publisiti murahan . Kebebasan utk bsuare pn ade syarat . Bkn dgn menghine agme . Dye dh murtad tu , blah je lah . Tk yah duk sibuk . Haish . Makcik2 , Dulu kecik2 tak nk mampus . Dh tua nyusahkan org .

abdul muiz said...

aq pelik btl lah . Dye maki agame islam , tp duk sibuk gune allahuakbar . Dye ni just nk publisiti murahan . Kebebasan utk bsuare pn ade syarat . Bkn dgn menghine agme . Dye dh murtad tu , blah je lah . Tk yah duk sibuk . Haish . Makcik2 , Dulu kecik2 tak nk mampus . Dh tua nyusahkan org .aq pelik btl lah . Dye maki agame islam , tp duk sibuk gune allahuakbar . Dye ni just nk publisiti murahan . Kebebasan utk bsuare pn ade syarat . Bkn dgn menghine agme . Dye dh murtad tu , blah je lah . Tk yah duk sibuk . Haish . Makcik2 , Dulu kecik2 tak nk mampus . Dh tua nyusahkan org .

l@dylily said...

zaman Nabi SAw dulu sape yang murtad akan di hukum pancung kan?..

l@dylily said...

masa zaman Nabi SAW dolu sape yang murtad akan di hukum pancung kan?..