Klinik Di India

Korang pernah pergi klinik ? Selepas korang masuk bilik doctor tu , nanti doctor akan suruh ambil ubat kat kaunter farmasi kan ? tapi cuba bayangkan kalau suasana/keadaaan kaunter farmasi tu seperti gambat di bawah ni , agak-agak korang berani ke nak makan ubat yang doctor tu bagi ? HAHA



Ni kalau salah bagi ubat ni , arwah ni...

4 comments:

Nurhasliza Jeffry said...

Wallaweii. Menggerunkan. o.O

Saiful Bakhtiar said...

mengerikan la..

.:AiN iKeUchi:. said...

pergh....agak2 saper yang kerja kat sini memang hari2 dia pening nak cari ubat lah kan..

hamizah adam said...

mak aiii~ ni EXPERT GILO dah ni..