Gambar KFCM Berpegangan Tangan Dengan Dahlia

Sebelum ini , agak panas kedengaran kisah putus tunang Khairul Fahmi Che Mat (KFCM) dan Elia (Jejari Runcing) disebabkan Dahlia , Dahlia dikata menjadi punca perpisahan mereka dan tadi aku lepak-lepak kat 1 forum ni, aku terjumpa gambar yang dikatakan punca sebenar mereka bergaduh ..



Bagi yang kurang jelas tentang 'drama' ini , boleh refer gambar di bawah ni .

Aku tak berani komen lebih , aku memang simpati kat mereka ni , aku harap , ada peyelesaian antara mereka berdua dan aku harap , mereka dapat disatukan semula ..

SUMBER 1
SUMBER 2

7 comments:

ima althafunnisa' said...

nampak jelas sape yang paling banyak buat serangan. memang hebat. hehe

NuR 'aQiLaH said...

nak gelak bleh?




wakakakakakaka

mySara said...

sadis ye..
penyerang yg hebakk.

aizamia3 said...

moga mereka tabah dan sabar dalam menghadapi dugaan.. cukup2lah serangan itu..

hamizah adam said...

nak dinafikan, itu diaa ada bukti. tapi KF cakap she's just like his sister. ape ape jela. janji bahagia.

puteri ain said...

kesian oo diorang ni . tak tahu nak ckp apa dah . doakan yang terbaik je untuk diorang .

Cik Rose Cute said...

masing-masing muda lagi dalam membuat keputusan....nak kawin biarlah matang dulu....matang dalam semua hal baru boleh fikir nak mendirikan rumahtangga....kita kahwin bukan sekejap beb!...kalau kawin...nanti cerai buat apa? hihihihi