Ulat Tiket Memang Kaya~



Setahu aku , tiket untuk pelawanan antara Malaysia dan Singapore esok dah habis, ramai yang kecewa tak dapat tiket temasuk aku . Tapi rupanya ada segenlitir umat yang suka ambil kesempatan, jumpa kat mudah.my, tikiet dijual RM 300 ringgit, 10 kali ganda dari harga asal! grrrrr!

6 comments:

Randall said...

Ulat mmg kurang hajar, x considerate langsung...aku hayun jugak dorang ni.

Randall said...

Teruk betul! hangin betul aku...

Spanbob said...

mmg kurang hajar..yg rm300 tu aku dah tak panas sangat...yang aku panas jumpe tiket harge rm30 dye jual rm500 kat mudah.my..golden tiket kepala jambol dye..

Spanbob said...

ulat tiket memang kurang hajarr..yg rm300 tu aku da tak terkejut sgt r kan pas aku jumpe tiket yg harge rm30 dye jual rm500..golden tiket kepala jambol dye la..

Fitrihadi said...

tak payah beli..kang lagi kaya ulat mayat tu...tengok kat tv je lagi bagus!

ahmadijat said...

perghh, RM30 jadi RM300??

Sifat mazmumah mcm ni tak patut ada di saat rakyat semua bersatu hati menyokong pasukan Malaysia.