Oh! Bangladesh - Sukar dipercayai

Sungguh susah sahabat seislam kita dari sana , mujur lah negara kita punyai kemudahan yang mencukupi.
































6 comments:

Nurhasliza Jeffry said...

Kesiannya tengok..

Adha said...

tertarik dgn gambar ke lima..siap bole lompat..

hud aikara said...

mmm..itu pon ramai org kita yg tak puas-puas hati lagi..

tomatokering :) said...

NI BUKAN TIN SARDIN LG NI ><

hamizah adam said...

patutla diorang datang kat sini. lapang sikit nak naik bas, komuter, teksi, dan semua pengangkutan awam malaysia. sampaikan driver pun warga asing. =.='

+ cik | ezatiee + said...

ramai gila yang naek train tu o.o kat tempat saya lengang je kalau tempat yg mcm tu..