Gambar : Nampak Macam Graviti Tapi Sebenarnya ..

Teknik gambar yang di ambil ini memang nampak senang . Tapi sebenarnya gambar ini memerlukan model ini lompat kemudian baru di ambil gambar , supaya nampak seperti terapung. Tapi untuk ambil  satu shot gambar , model ini perlu melompat beratus - ratus kali . bayang lah berapa kali lompat untuk gambar yang cantik .






3 comments:

eton said...

aku yg tgk pun dah thu kesusahan dia nak melompat byk2 kali...

papamaricano said...

sempoi habaq hg...photographer ni memrlukan ketangkasan yg maxima...hahaha

shandye. said...

klu jatuh terkena lutut dah tak santek. hahaha...