Gambar : Gambar Pada Cebisan Kertas


Ada seorang blogger ni bagitahu kat aku , katanya tak boleh nak upload gambar kat dalam entri, so aku cuba masukkan gambar kat entri ni , ok ja .. Alang -alang aku dah upload , aku nak post la gambar ni ek :)

P/s : Kalau tak boleh jugak nak upload gambar , cuba upload dari sini , aku upload , ok ja http://draft.blogger.com  :)

5 comments:

A M E ! said...

wow . im so speechless . santek santek semua nye . ame suka ! :D

Tengku Nizam said...

@A M E ! tadi jejalan kat forum, terjumpa gmbar ni , mmg cantik, tu yg post tu , huhu

Pendamba Mawar said...

lawa beb

iniialahaku said...

menarik plak aku tgk..kreatif sapa yg buat...

officially19 said...

seriously i like it!smart abis gambar macam ni! :)