Wasiat Nenek


1 cerita menarik aku nak kongsikan kat korang.... cerita tentang Lexster ngan neneknyaaa....

Setelah sekian lama di perantauan akhirnya Lexster pulang ke kampung untuk berjumpa dengan neneknya.

Nenek : "Lex, nenek sudah tidak kuat lagi, nenek minta kamu sambung mengusahakan kebun nenek..."

Lexster : "Jangan cakap macam tu, nek..." (dalam hati, tak sia-sia aku balik kampung... dapat pulak harta pusaka nenek).

Nenek : "Segala isi perkebunan, ternakan, villa, traktor untuk kamu. Tolong jaga baik-baik, jangan lupa disiram tiap hari tanaman nenek."

Lexster : "Baik nek, nenek jangan bimbang tentang hal itu... Tapi dimana kebun nenek? Lex tidak pernah tahu?"

Nenek : "Di Facebook nenek, FARMVILLE, nanti nenek bagi tau passwordnya."

Lexster : "?????"

5 comments:

eton said...

maju la nenek.. hehehe

.:AiN iKeUchi:. said...

haha...lawak jer..kebun kt fb..

Rozuan Ismail said...

HAHA..BILA SEMUA NENEK DAH ADA FACEBOOK

rara pinkmafia said...

aiyakkkkkk! terok punya nenek.

~tRah~ said...

wahahahah!!!nenek versi moden la...hihi