Kenali Pelukis Potret Amir Dan Juri Dalam Maharaja Lawak Minggu Ke 4


Tu dia , panjangnya tajuk , Isi pendek je, hehe , ok2 , serius please~
Kalau korang tengok Maharaja Lawak minggu ke 4 jumaat lepas , mesti korang saksikan persembahan Amir kan ?  Korang tak ingat ? Ok2 , tengok video kat bawah ni dulu ..


Dah tengok ?, bagus2 , persembahan Amir memang menarik ,samada korang peminat Amir ke tak , tak penting kot , sebab bukan aku nak cakap pasal lawak Amir ke apa , tapi ada yang menarik hati aku lagi , tentang lukisan potret gambar Amir , Mamat Khalid , Ahmad Idham dan Saiful Apek yang kiut gitu , cantik sungguh , rasa macam nak suruh dia lukis potret aku je , huhu .. Jom tengok hasil lukisan potret tu dengan lebih dekat lagi .

Amir
Mamat Khalid - Kita Bako !
Ahmad Idham - Watak Sitkom Spanar Jaya
Saiful Apek - Cicakman
Memang cantik potret ini , berseni orang yang buat ni , siapa yang buat ? Sebenarnya Syem Raja Lawak tapi minta maaf lah , tak beberapa kenal sangat brader Syem ni , mungkin dari Rajalawak musim ke 1 atau ke 2 sebab masa tu , rumah aku tak pasang astro lagi , hehe . Beliau juga ada buat tempahan potret , siapa yang berkenan , boleh hubungi Syem kat facebook .


4 comments:

miss afifa said...

ni amir ke yg lukis?confius lak

Tengku Nizam said...

@miss afifasyem raja lawak yg lukis . huhu

Chybee said...

memang cantik lukisan tu. berbakat buat lawak dan pandai lukis si syem ni rupenye

Tengku Nizam said...

@Chybee memang cantik ! huhu