Gambar : Kunci Basikal Yang Fail

Jom tengok , cara2 kunci basikal yg FAIL! haha


p/s : sengal takkkk? kah kah kah !

17 comments:

sawn said...

yang tinggal tayar tu yang tak tahan tu

fatin sh said...

ahahaha . kelakar . memang gelak sakan lahh kalau tengok nehh . ta buleh blahh betul .. ahahhaa

Tengku Nizam said...

@sawn kah kah kah , mmg xleh tahan , da kali tgk pon still nak gelak , hahaha

Tengku Nizam said...

@fatin sh klakar kan ? hahaha , jgn gelak sesorang , panggil kwn2 skali . huhu

Afikah Aziz said...

ika pun nk buat cmtu la hak3....kelakar je ;p

MaTNaggeR said...

memang fail lah haha!

fyna said...

hahahaha...
x bley bla...
konon-konon untuk safety la tue...
padahal....

hazari. said...

haha, tak ape la, safety first la kire nye jugak

mykhalis said...

dah berape kali hilang basikal pun tak taula..

P0polita said...

memang bebetol fail lah.. hahaha..

Lelaki kisah tak kalau isterinye seorang perokok?

encHIx laNDax said...

lock tayar,badan kene cilok,x gune gek!ahha

ummiarissa said...

nak komen jugak ni....yang best tu..bab balut semua basikal dia tu...berapa lama daa amik masa nak balut tu..sah sah orang tau yang dia balut tu basikal kan...memang tersenyum saya tengok gambar-gambar atas tu...

magsob said...

banyak fail nih

~ashikinZainurdin~ said...

mcm2 care x nk bg hilang beskal..:)

Cik Rimau said...

hahaha.. mane dorg belajar kunci basikal mcm tu.. lau pncuri tgok ni, tersengih je dorg kot.. xpyh usaha susah pyh nk bukak kunci tu sume.. hehe

.:rizaL:. said...

gelak smpi pecah perut haha

apisv2 said...

ade jugak org mcmni;p