Nenek 51 tahun dicekup khalwat | Korang Malu Tak Bila Dengar Berita Ni ?

Seorang wanita berusia 51 tahun dicekup berkhalwat dengan pasangannya berusia 24 tahun di sebuah hotel murah di Shahab Perdana, Mergong, di sini, awal pagi semalam.

Wanita itu dicekup kira-kira jam 2 pagi dalam serbuan anggota penguat kuasa Jabatan Agama Islam Kedah (JAIK) yang membuat pemeriksaan di hotel itu.

Difahamkan, wanita yang mempunyai seorang cucu itu dikatakan menjalin hubungan dengan kekasihnya sejak sebulan lalu selepas tersilap mendail nombor telefon.

Ketua Operasi JAIK, Mohd Nasir Md Dali, berkata anggotanya yang membuat pemeriksaan di hotel murah itu mengetuk pintu sebuah bilik dan memberi salam beberapa kali sebelum ia dibuka seorang wanita yang berbaju tidur paras lutut.

Katanya, ketika pemeriksaan bilik itu dalam keadaan gelap dan hanya diterangi lampu televisyen tetapi selepas lampu dibuka, anggota penguat kuasa mendapati seorang lelaki hanya berseluar jeans tanpa baju sedang tidur di atas katil.

“Pemeriksaan menemui seluar dalam, dipercayai milik wanita itu yang ditemui di atas katil bilik berkenaan.

“Apabila disoal siasat, pasangan itu mengaku tidak mempunyai sebarang ikatan suami isteri atau mahram, menyebabkan mereka ditahan kerana disyaki berkhalwat,” katanya.

p/s : Bila kuar berita pasal benda2 camni , lebih2 lagi membabitkan warga emas , terkedu aku , mane tak nya , malu keluarga , dah tua2 pon ditangkap khalwat , harap dijauhkan dari diri kite semua ni ..

Sumber :  Berita Harian

17 comments:

Woofer Storm said...

waaaaaa.hbt ni,heheee

~~su manje~~~ said...

em.............
nanti selidik dulu....

puteri ain said...

makk aihh...haishh

secantikmanis said...

malu sungguh malu. kalau entry yang ini malu tak

video lucah gadis melayu dicuri ambil dan dijual. kurang ajar!! http://secantikmanis.blogspot.com/2011/01/video-sex-gadis-melayu-advanced.html

~ch@wi~ said...

ish gile ar..mmg xtak tau malu btl nenek tu..ade ke org brnafsu nenek ni..geli aku..huhuhu

sawn said...

Tudia... nenek pun jadi

penulis muda said...

nenek...cam ne nak jd contoh kepada cucu nie...

Mknace said...

:) :) :)
apa nak jadi la ni.. huhuhu
terbaeekkk!!!!

singgah pagi dari mknace unlimited

phreak-id said...

2 Kali ganda umur lelaki tu. Gila hebat. Dia ada cucuk sana cucuk sini ke. Ish ish.


Terbaru > Download Filem Ngangkung, Magika, Aku Masih Dara dan Damping Malam > Klon Jejai Kelirukan Fasha Sandha > Tukar Banner/Link Dengan phreak-id

hana said...

ish3..
dh tua2 pn cmtu ag prangai..
pe nk jd la..

tenteraangin said...

ingat nenek tak kantoi ke, kantoi...

||aLeaSaRa|| said...

erm malu nak baca tutup muka ni..yehaa!

Miss Lemonade said...

rumah kata pergi..kubur kata mari

Tengku Nizam said...

geli2 ! huhu

ummiarissa said...

sepatutnya dengan usia sebegitu sudah tidak lagi mengarahkan diri ke ruangan penzinaan,itulah bila iman tidak kuat didada..

DaHLia said...

daku sbg sorg pompuan yang muda ni pun malu woo...

mohon dijauhkan daripada perkara2 sebegini

Mama NeeYa said...

ish2.. tak terkata kalo kes ni betul...anyway, thnx singgah blog sy