Saya Blogger Selangor

Hai orang selangor!
Jom kita berkenalan dulu yer..
Harap2 sudi la yer sebab onwer blog ni takde la emcem cam maher zain..
hahaha..

tengok wayang kat times square
Nama saye Mohd Sharulnizam bin Nasir, tapi korang leh panggil nama glamer saye iaitu Tengku Nizam (glamer ke?) hehe, tapi family saye panggil saye Yo je. Mane datang nama Yo tu pon saye tak tau la.. Mungkin singkatan dari Sharul kot.. huhu
amira azereen
Status saye ? Ala, klau tak cakap boleh tak? huhu, saye da berpunya, saye hak milik Amira Azereen, da 2 tahun kami couple. Tunggu mase nak kawen je ni.. huhu.
So siapa2 yg nak mengorat saye tu, sile la lupekan je ek.. hehe . tapi jangan tak nak kawan dengan saye lak.. heehee.

Camne nak hubungi saye? sile hubungi saye di 1800-88-8888, opss~ salah no lak.. haha
Ok2, kalau korang nak hubungi saye, leh hubungi saye seperti di bawah ni :-

Myspace : Tengku Nizam
Blog : Tengku Nizam
Fromspring : Tengkunizam
Asal saye dari Bangi, Selangor dan dibesarkan kat sane.
Ayah saye orang Thailand, mak saye orang Melaka.
kira mix gak la. (sebab tu comel) haha.

Saye sekolah kat Sekolah Kebangsaan Bangi, dekat jer dengan stesyen KTM Bangi,
Mesti ade antara korang yang penah dengar kan?
Tapi sejak keje kat KL ni, saye da jarang balik bangi, 
Saye da dok rumah sendiri kat Gombak, masih dalam Selangor lagi,
huhu.
Gombak kat ner? Gombak saye dok kat Pinggiran Batu Caves..

Tempat ape yang menarik kat Gombak ni?
Antara tempat menarik kat sini ialah Air terjun Ulu Yam,
Memang dekat dengan rumah saye, dalam 5km je.

yang hampir kelemasan tu saye!
Tempat ni menarik sangat!
Ade air terjun yang mendamaikan,
Selalu gak datang sini, kadang dengan member,
Dengan family pun pernah datang gak,


Cantik kan?
Memang cantik pon, tengok la tempat siapa..
hahaa..
Lupe lak nak bagi tau,
Saye penah maen gelongsor dari atas turun ke bawah tu, 
Best gile!
Pastu esok tak datang keje sebab kaki kejang pastu badan lenguh2!
Padan muke aku! hahaaha
Tu la, nak jadi hero sangat! kan da kena.. 

Sekian saje kisah hidup saye.. 
Harap sudi2 la follow saye ye..

P/S : Siapa2 yang tak tahu pe aku buat ni, korang ni sergah sini
Rugi klau tak join!


5 comments:

meaw said...

meaw dtg dr blogger selangor :D
salam perkenalan :D

Sery Suryani said...

dekat dh nie..

B0B said...

salam perkenalan blogger selangor

FaKArePa!n said...

esok saya nak pergi Ulu Yam.. nak mandi puas2.. hehe

jom baca pasal akademi bola sepak terunggul di dunia

http://tau4374.blogspot.com/2011/02/la-masia-kilang-pemain-bola-sepak_11.html

Do said...

Wah cantiknye tempat nih. Ape jenis ikan ade kat situ yer? Nak pasang bubu :D