Kamilah Blogger 2011!


asalamualaikum!
hari aku nak join dan meyokong segmen terbaru brader Shahazrin ni!
Segmen | "Kamilah Blogger 2011

nak citer cikit pasal segmen ni,
segmen ni macam azam baru korang la pada 2011 ni,
bila trafik korang up, korang mesti semangat nak berblogging lagi kan?
so korang kena join segmen ni..
huhu

nanti brader ni akan letak blog korang dalam bloglist kat blog dia yang faymes tuh!
korang mesti nak kan?
jom2 join!
klik gambar!

sini aku tag 3 orang blogger bertuah!
  1. amira azereen
  2. zyqa zaqy
  3. mayrah
korang pon join gak tau!
sementara tu korang bace la lain2 dulu ek..

2 comments:

Shahazrin said...

tq sebab join..blg aku x fames pun...
bloglist kat sini

http://shahazrinblogger11.blogspot.com/

Shahazrin said...

tq sebab join... bloglist ad kat sini.
http://shahazrinblogger11.blogspot.com/